ahdistaa, ahdistaa ja vielä kerran ahdistaa. ahdistaa muut ihmiset, koulu, syöminen ja ennen kaikkea oma ulkonäkö ja paino. ulkonäköä enemmän ahdistaa paino. näytän musta ihan suht koht hyvältä, oon tyytyväinen lihaksiin yms. painan vaan niin suhteettoman paljon, että ajoittain voisin tappaa itseni sen takia. muutenkin tuntuu, että syksyn tulo ja päivien lyheneminen ja pimeneminen saa mut masentuneeksi. en nuku hyvin ja siksi olen koko ajan väsynyt ja "veto on poissa". kuitenkin yritän jaksaa laihduttaa- paitsi ettei laihduttaminen ole oikea sana. yritän tulla tyytyväiseksi itseeni ja sitä kautta muka jotenkin paremman elämän. tänään olen syönyt ihan hyvin, olen tyytyväinen mutten halua laittaa kuitenkaan niitä tänne näkyviin.

PS. ostin PMMP:n Kuulkaas Live- dvd:n
PPS. mulla on tositositositositosi ihana kaveri, välitän siitä suunnattomasti<3