Koko ajan vaan tuntuu, että uppoan syvemmälle härön kynsiin.
En jaksa enää taistella häröä vastaan, se on mut niin montaa kertaa jo voittanu.
On vain helpompaa olla syömättä, kuin syödä ja tuntea itsensä niin huonoksi ihmiseksi.
Mulla on parempi olo silloin, kun en ole syönyt aamupalaa, välipalaa, iltapalaa, lounasta.
Vain sen yhden ruuan.
Mitenköhän mun käy, kun koulut alkaa..? Koulumatka suhteellisen pitkä(35km), ja jään useimmiten kaupungille harrastusten takia.. Mä koitan kuitenkin selviytyä arjesta kunnialla.
Liikunta ei kyllä vieläkään ole mulle mitään pakkopullaa. Edelleenkin liikun siksi, että se on kivaa ja siitä saa niin mahdottoman hyvän olon.
Huomenna sitten 10 km juoksulenkki ja aamusta 30 min kävelyä.
Pääsisinköhän huomenna tuhanteen kulutettuun kaloriin...?
Huomenna sitten syödään (taas) 200-250 kaloria.
Tiedän vallan hyvin, että menen säästöliekille.
En vain jaksa taistella (sitäkään) vastaan,
kyllä sitä kai näinkin laihtuu.
Terveellisyydestä en sitten tiedä,
eikä sillä niin väliäkään.

Antakaa anteeksi
tämä kaikki.
Antakaa anteeksi se,
etten jaksa taistella.
Antakaa anteeksi se,
etten jaksa syödä
enkä olla normaali ihminen.
Antakaa anteeksi myös se,
jos en joskus jaksa seuraanne.
Antaakaa anteeksi se kaikki
paha olo,
jonka tekoni ovat teille aiheuttaneet.
En mä sitä tahallani oo aiheuttanu.