Luin äsken noita mun edellisiä kirjoituksia. Tajusin, että mulla on ollut aika helvetin vaikeata, ja on vieläkin. Hetkeksikään en pysty unohtamaan häröä, se seuraa mua joka paikkaan ainakin ajatuksissa.
Syömishäiriö "rajoittaa" elämää kyllä aika helvetisti. Kaikista eniten mua pelottaa se, että onnistun sh:n takia romuttamaan kaikki ihmissuhteet. Karkoitan kaikki pois luotani pahan olon- syömishärön takia. En mä yksin halua olla, haluun vaan, että joku auttaa mut pois tästä. Joku olis lähellä, kuuntelis, tukis ja välittäis. Koulussa - ja muuallakin vittuilen kaikille, karkoitan kaikki pois mun luota. Ei tästä selviä, jos ei ole ketään, johon turvautua.
      Oon äärettömän kiitollinen Sulle Yhdelle. Sä autoit mua niin paljon viime tammikuussa, ilman sua mä en olis tässä. En oo pystyny kiittämään sua koskaan aikaisemmin, enkä sanomaan näitä sanoja. Oot mulle oikeasti todella tärkeä ja välitän susta hirmuisasti. <3 Koulussa on aina ihan kamalaa ilman sua, eri luokilla kun ollaan. Kun välkillä pääsee juttelemaan sun kanssa, ja vaikkei juteltaiskaan, niin sun kanssa on aina niin hyvä olla. Sun seurassa mun ei tarvii esittää terveempää tai elämänhaluisampaa kuin mitä oon.

Mitäs muuta mulla oli mielessä, mitä pitäis tänne kirjoittaa...?
Tänään oon koko päivän tehny jouluruokia, huomenna pitäis sit syödä niitä vaan kohtuudella. Pienen herkuttelun oon itselleni kuitenkin sallinu, mutta joulutorttuja ei saa yli kahta syödä. Yhdessä joulutortussa kun on noin 250 kaloria. Huomenna "joululounaalla" saan syödä ihan kunnolla. Maistelen kaikkea vähän, syön hitaasti pureskellen. Laatikot, rosolli ja kala ovat pääosassa mun lautasella. Jälkkäriksi huomenna on sekametelisoppaa(=luumukiisseliä), sitä saa syödä ilman kermavaahtoa. Kahvipöydässä on taatelikakkua, kerrospipareita(ne sairaan rasvaset!) - joita en syö, normaaleita pipareita, joulutorttuja, hedelmävati ja juustoja. Hedelmiä saa ja pitää syödä, samoin juustoja kohtuudella. Joulutortuille EI, samoin kerrospipareille. Taatelikakkua saa ottaa vähän.

Tänään oli ensimmäinen lepopäivä puoleentoista viikkoon. Huomenna palataan taas ruotuun. Aamusta KÄYN ihan oikeasti juoksemassa 30 - 45 min, ja ennen joulusafkaa teen sitten vaikka 20 min lihaskuntotreenin. Tavoite kalorimäärä, joka huomenna "pitäisi" kuluttaa on ehkäpä 500. Enemmänkin saa mennä. Jos intoudun juoksemaan tunnin, niin siinä menee jo noin 600 kaloria. Entä jos juoksisi huomenna aamusta 12 km...? Ihana ajatus. Siinä menisi noin 90 min, eli n. 800 kaloria. Lihaskunnossa menisi ehkä 100 - kokonaismäärä noin 900. Olisi mahtavaa. Saisi syödä sitten ihan kunnolla joulupöydässä...