Mitä vahvuus on? - Mulle vahvuus on sitä, että pystyn olla ostamatta ruokaa tai syömättä. Tänään olin vahva.
Mulla oli soittotunti neljän aikoihin ja kauhea nälkä, olin syönyt viimeksi aamupalan ennen kuutta. Ajattelin, että en kestä tätä nälkää- pakko saada jotain syötävää. Kaupunkiin kävellessäni sitten päätin, että hei mä oon vahva, mä en syö. Niinpä ostin vain pepsi maxia ja tehon kevytversion. MÄ OON VAHVA.

En oo kertaakaan syöny nyt kahteen viikkoon koulussa, syön vain vitamiineja.
Vitamiinit oikeesti vie nälän pois, mulla on niitä kolmea lajia.

Mä olen nyt ollu aika väsyny ja itkuinen.
Pelkään nukahtaa illalla, kun pelkään sitä, että heräänkin aamulla.
Koulussa ahdistaa ihan kamalasti, kaikki muut on niin laihoja, ja mä oon tällanen possu.

Onneksi se poika sentään auttaa. Se jaksaa kuunnella mun juttuja, vaikka ne onkin aika mielipuolisia.
Se myöntää, ettei aina ymmärrä mun ajatuksia(miks haluan kuolla, miksi en syö). Musta on kuitenkin
vaan hyvä, että se myöntää sen.