Olin eilen psykologilla, ja se yksi kertakin auttoi jonkin verran. (Eli se on psykologi, eräs tietää että hermostun pikkusen jos puhutaan psykiatrista. Ne ovat hieman eri asia, siis hieman.
Puhuimme kaikesta, mut enimmäkseen syömisestä ja ahdistuneesta olostani tilanteissa, joissa on paljon ihmisiä.
(aamunavaukset etc.). Juuri kun olin lähtenyt psykologilta niin törmäsin tähän M:ään. Sen näkeminen ei enää satuta niin paljoa, vaikka se jääkin pyörimään mieleen pitkäksi aikaa.
Suosittelen psykologia kaikille mielenhäiriöstä kärsiville!

Olin tänään aamulla lenkillä 45 min. Kävelin ja juoksin, eli tein pk-lenkin. Oli tosi mahtavaa huomata, et pystyn hölkätä sillä tavalla, että syke on alueella 123-144. :)
Illalla olin puolentoista tunnin lenkillä juosten.
Myöhemmin samana iltana tein päätöksen, että osallistun maratonille lokakuussa 2008.
Harjoittelun täytyy olla pitkäjännitteistä, vaihtelevaa ja monipuolista. Lisäksi täytyy muistaa pitää 2-4 lepopäivää viikossa ja syödä kunnolla&riittävästi.

Mieliala on ollu ihan jees, tosin joidenkin ihmisten seurassa ahdistun ja muutun vihaiseksi ja itkuiseksi.
No okei, oon mä alkuviikosta itkeny itseni uneen.
Välillä on vaan niin paha olla.

Ainiin hei, kirjoitin maanantaina luovan kirjoittamisen tunnilla taas ihan hyviä runoja, mutta unohdin laittaa ne tänne näkyviin.. Laitan ne tänne kun pääsen seuraavan kerran koulun koneelle ja nettiin.
Sitä odotellessa sitten : >