ehkä huonoin päivä taas hetkeen.. masentaa ja itkettää, elämä tuntuu liian haastavalta, tuntuu kun näkisin painajaisunta- eihän mulla oikeasti voi olla näin paha olo.
olin tänään liikkatunnilla pelaamassa sählyä ja tekemässä lihaskuntoa. oli hauskaa olla pitkästä aikaa mukana liikkatunnilla vaikka jalkoja nyt särkeekin vietävästi.
hei hoo, sählyä pelatessa kulutin 515 kaloria.. :)

syömiset:
2dl jogurttia ja 1dl mysliä
rahka + banaani
2dl pastaa + juustoa


SCANDINAVIAN MUSIC GROUP- VALMIS

Haluan hypätä vieraan auton kyytiin
Hukata ainoat avaimet
Pestä hiukset sadevesiämpärissä
Kävellä kenkäni pilalle

Haluan juoda miehen pöydän alle
Väsyttää loput puheillani
Lähteä kun pitäisi jäädä
Jäädä kun pitäisi lähteä

Haluan rakastaa kerran tyttöä
Herätä oudosta asunnosta
Valehdella nimeni ja ammattini
Pestä numeron kämmenselästä

kertosäe: (2x)
Sitten olen valmis
Sinun pitää omanasi

Haluan istua jalkakäytävällä
Muistamatta, mistä olen tulossa
Tietämättä, minne olen menossa
Lähteä lentokentälle

Haluan ajaa vieraaseen satamaan
Hukata puhelimen rantaveteen
Joutua ikuiseen katveeseen

Haluan pudota kalliolta
Löytyä elävänä
Käteni kipsiin, sairaalaan kukkia
Joita en ole enää näkemässä
Haluan kiusata vierasta lasta
Varastaa lompakon
Saada sähköiskun pistorasiasta
Ja lyödä kerran kunnolla