Heipä hei piiiitkän tauon jälkeen.
Kesäloma tuli ja meni, oli riittävän paljon tekemistä eli inhottavat ajatukset eivät saaneet minua valtaansa.
Olin heinäkuussa ortopedillä jalkojeni takia, ja tuomio oli armoton: vähintään 3 kuukautta juoksukieltoa.
Tässä sitä nyt sitten on kävelty ja tehty lihaskuntoa, kesällä uin ja vähän pyöräilin. Pyöräily olisi muuten ok, mutta kun se sattuu polviin aikas paljon..
Toivo siitä, että pääsisin juoksentelemaan lokakuussa alkaa hiipua. Jalkoja särkee pienenkin rasituksen jälkeen, ja olen hakenut koulussa terkkarilta kylmäpussin särkyyn.

Olen liikkunut sillä mielellä, että valmistan itseäni juoksukauteen. 
Tavoite on, että kymppi menisi viitenkymmeneen minuutin pintaan. Eli fyysisen kunnon pitäisi olla todella hyvä.
Pieni haave on myös sixpäkistä ja ihanista käsilihaksista.

Paino on pysynyt liki samana, mutta olen kiinteytynyt jonkin verran.
Enää ei ole ideana laihduttaa, vaan syödä terveellisesti ja ennen kaikkea vähähiilhydraattisesti, josta lisää myöhemmin.

Käyn vielä psykalla joka toinen viikko.

Koitan päivitellä kerran pari viikossa pidemmin, muuten kirjoitan vain päivän liikunnan ja kunnianarvoiset syömiset.

Ciao!