Olin siis lenkillä. Alkumatkasta meinasi mennä hermot kun sykemittari ei löytänyt sykettä(olin siis ilmeisesti kuollut). Muutaman minuutin siinä seisottuani syke kuitenkin löytyi, ja jatkoin matkaani. Alun perin minun siis piti hölkötellä 45 minuuttia. Hölkkäilin sujuvasti pikkuteitä, että oli kivaa kun yksi pikkutie oli ihan mutanen... Tossut taas ihan paskaset.
      Päädyin yhdelle toiselle mökkialueelle juoksemaan. Juoksin siellä niitä monia loistavia mäkiä ihan ekstaasissa. Sääri vähän vittuili, mutta annoin mennä. En jaksanut välittää siitä, että se on huomenna erittäin kipeä.
      Alkuperäinen kaloritavoitteeni oli 300. Lenkin edetessä se kuitenkin kasvoi, ensin 400 ja lopulta 500. Lopullinen kalorinkulutusmäärä oli sitten 523. Juoksin siis 63 minuuttia. Tänään yhteensä liikuttu yli kaksi tuntia.

Pääsinpähän tänään ainakin yli tuhannen liikunnalla kulutetun kalorin, kaloreita tänään kului 1021.
Hmm, mietitäänpä mitä olen tänään syönyt... Jouluruokia ehkä noin 250 kcal ja sen yhden jugurtin, 68 kcal. Olen tänään tähän mennessä syönyt 318 kaloria, ja liikkunut yli tuhannen edestä. Hyvin menee.
Ilalla vielä syödään jotain.

Enkä muuten ole syönyt yhtään suklaata!

Tuli vähän lyhyt postaus, myöhemmin tänään ehkäpä lisää.