Hejj.
Jalat kiittää tänään tehdyistä kahdesta yli tunnin lenkistä. Toisen tein aamusta kävellen + pyöräillen, ja päivällä tein 24 kilsan pyöräilylenkin. Pyöräily on juoksijan tärkein kakkoslaji, sillä se kehittää maksmaalista hapenottokykyä. Toinen asia, miksi olen nyt innostunut pyöräilystä on se, että etureiteni kaipaavat rutkasti harjoitusta, jotta ne olisivat "tasavertaiset" takareisien kanssa. Juoksussa nuo takareidet ovat kehittyneet suorastaan massiiviisiksi. :)
  Huomenna on vähän kevyempi päivä, sillä koulussa on 1,5 kilsan purtsiaika. Kotona oon juossu 1,2 kilsaa vähän alle kuuteen minuuttiin, mutta tuo aika on hyvin epävirallinen. Koulussa tavoite on siinä alle seiskan minuutin, mieluusti jopa alle 6:30. Nähtäväksi jää, miten tuossa käy..
Ihana ilma ulkona. <3


Tällä hetkellä kovassa kuuntelussa olevat levyt  / kappaleet :

1. Maija Vilkkumaan Ilta Savoyssa levyllä oleva versio kappaleesta Mun elämä. Kyseinen kappale on Ei - levyllä, enkä siitä versiosta tykkää oikeastaan yhtään. Live-versio on vaan niin ihana. <3

2. Yksi PMMP: n parhaimmistoon kuuluva kappale on ehdottomasti ensimmäisellä levyllä oleva Isin pikku tyttö. Kappaleessa on niin kauhea raivo ja meininki, että siitä on vain pakko pitää. Kaiken muun loistavan lisäksi kappale kertoo minusta : D

3. SMG :n toisella levyllä oleva Vieläkö soitan banjoa on loistava kappale silloin, kun on todella vihainen rakastamalleen ihmiselle. Juuri tuon kappaleen soidessa istuin sängyn reunalla ja itkin useita kymmeniä minuutteja.

4. Niin ikäään Jipun toisella levyllä oleva Käpertyneenä on loistava menetysitkutusonnelisuus kappale. Yksi kaveri meinasi tulla hulluksi, kun lauloin koulussa koko ajan " Mä löysin toisen miehen, ruskeesilmäisen. Se kuuntelee ja tajuu ja on urheilullinen." Yksi Jipun kauneimmista kappeleista. <3


Pää painuksissa,
tyhjä tie edessä.
Mistä olen tulossa,
minne olen menossa?
Vaellan elämässä
ilman päämäärää,
ilman ketään joka
välittää.
Olen yksi yksinäisistä
itkijöistä,
kaunis oli elämäni,
pilasin sen itse.

Turha on itkeä,
mähän oon niin sitkeä.
Pystyn nousemaan,
kävelemään
horjumatta.
Pidäthän kädestäni
kiinni,
etten kaatuisi ja löisi
päätäni uudestaan?