Huhhuh.
Oon saanu kahdelta ihmiseltä pyynnön, et tekisin heille liikuntaharjoitusohjelman. Vähän oudoksuttaa nuo pyynnöt, koska mä oon täysin itseoppinut harj.ohjelmien tekijä. Ja mun omasta harjoitusohjelmasta voin sanoa sen verran, että se on aivan järkyttävää luettavaa. Fitnessissä luki, että on "teholiikkuja", jos viikossa kuluttaa max.2900 kaloria. No joo, mulla rankassa viikossa 5000 kaloria, löysässä 3000.

Olin tänään taas psykologilla. Mieli on ollut paljon parempi, ja pystyn hallitsemaan ahdistustani ihan kohtalaisesti. Koulun ruokailutilanteista on tullut entistä vaikeampia ja ahdistavampia, koska siellä on muutama ihminen, ketkä ahdistavat ja tekevät olon todella tukalaksi.
Luin jonkun blogista(oisko ollu marissan), et menkattomuus tai niiden hetkellinen poisjääminen on tavoite. Mulla ei oo ollu menkkoja kolmeen kuukauteen. En edes yritä saada niitä takaisin. Onneksi edes tuosta tietää, ettei keho ole aivan terve. Ensi viikolla mulla on lääkäri siellä psykiatrisella. En sitten tiedä, mitä se siellä kyselee. Ens viikolla meen myös psykologille.

Eilen olin aamusta kuuden aikoihin lenkillä, verryttelin koulun purtsijuoksua varten. Juoksu menikin yllättävän hyvin, 1,5 kilometrin aika 6:40. Eli ton perusteella mulla on hyvät mahkut tuntiin kympillä, kahteen tuntiin puolikkaalla ja neljään tuntiin maratonilla. :)
Eilen olin vielä illalla pyöräilemässä 45 minuuttia. Olo lenkillä ei ollut kovin kiva, päätä jomotti ja jalkoja kivisti. Nytkin on jalat aika hapoilla, sillä unohdin laittaa yöksi kylmägeelit.
Eilinen oli aika tehopäivä, kulutin kaloreita 981.

Nyt meen tekemään läksyt ja tunnin päästä lähden juoksemaan. Tarkoitus olisi juosta kymppi tuntiin, mutta saattaa olla, että menen juoksentelemaan tunniksi tuohon lähikalliometsään.
Kallioilla / metsissä juoksentelu on todella kivaa, kannattaa ehdottomasti kokeilla!