Heräsin tuossa puoli yhdentoista aikoihin ja painuin suoraan lenkille. Tällä kertaa oli vain ihan kävelyä, palauttelua tuosta eilisestä rankahkosta lenkistä. Kävelin 45 min, kaloreita kului  250. Rasvan osuus oli suurin mitä on koskaan ollut, 60%!! No, enhän mä nyt ole syönytkään mitään. Aamupalan dissasin, lenkiltä tultuani otin hörpyn Gatoradea. Nyt juon vettä. Illalla meen sitten hölkkäilemään 30-45 min. Siinä kaloreita pitää kulua 300-400. Vähintään tuo 300.
                         - - -

Että mua ärsyttää mun toinen sisko. Se itse liikkuu kanssa jonkin verran, kuitenkin vähemmän kuin mä. Eilen taas kauhea "saarna" tuosta mun pitkästä lenkistä. Mun muka pitäis tehdä kanssa 20 minuutin lenkkejä, eikä näin paljon noita tunnin lenkkejä. Taitaa sitä itseä harmittaa, kun ei jaksa yms. tehdä noita tunnin lenkkejä.

                        - - -

Tänään en sais syödä yli 200 kaloria. Tai siis en syö yli 200 kaloria.
Harmi vaan, kun tänään on sellasta ruokaa, mistä oikeesti tykkäilen aika paljon.
Pitää hillitä itseni, etten syö sitä paljoa.

" Minä olen täydellinen ala rakastua. "