Vitutus niin rankasti päällä,
miksi just mulle pamahti päälle tämmönen syömisongelma?
Miksi mä en saa olla normaali, nauttia elämästä ja tuntea
itseni ihanaksi ja hyväksi ihmiseksi?

Häiriö syö mua niin paljon.
Jaksan paljon vähemmän(ei tietenkään koske liikuntaa),
jaksan olla vain muutaman kaverin kanssa.
Mulla on kylmä koko ajan ja syöminen on tuskaista
etenkin ihmisten ilmoilla.
Voisinpa vielä joskus olla normaali.

On vain yksi elämä, sekin on niin lyhyt.
Miksi mä käytän sen näin, miksi mä tuhoan
itseäni?
Miksi en kelpaa itselleni, miksi tahdon vain pienemmäksi,
aina vain pienemmäksi?

Tänään oon syöny niin saatanasti,
nyt illalla sen kaiken moskan.
Koitan huomenna sellaista, että syön omenia
paljon.
Liikuntana aamusta pitkähkö kävelylenkki,
illasta _taas_ varmaan pyöräily+nyrkkeily+jumppa+lihaskunto.
Jos sää sallii, niin päivällä juoksemaan.
Tavoitteena kuluttaa 900 kaloria.

SUNNUNTAI
aamupala: -
lounas     : kotiruoka 100 kcal
välipala : jogurtti+ omena 98 kcal
välipala : ruisleipä+juusto 70 kcal
iltapala : salaatti + omena 45 kcal
YHTEENSÄ : 313 kcal
En mä kyllä tolla elä.

Huomenna myös punnitus. Ääk.


Toivottavasti kenellekkään ei tule paha olo kirjoituksistani,
se ei ole tarkoitukseni.